5 Ocak 2013 Cumartesi

notlar

Yapraklarina dokunduktan sonra harika kokan Leonardo'nun bonbon sekerleri gibi kokuyor dedigi bir minik okaliptus agaci (eucalyptus gunni) ,

Tohumlarindan bir turlu yetistiremedim bir Goji calisi,

Sahane bir helleborus HGC winter gold,

Katmerli Primula çuha cicegi buttercup yellow,

cok yuksek ihtimal Turkiye'de oldugunu dusundugum fritillaire persica sogani,
Leo'nun cok begenerek almak icin mizmizlandigi Laptavil sarmasik gulu yuruyuslerden topladigimiz cubuklarla cok hos bir pergola yapip kenarina ektik bile,
Hali gibi tum bahceyi kaplayacagini dusundugum Helxine ve sumbuller


Bir ters lale Fritilliara roja,
Cineraria maritima,


Gecte olsa hediye gelen mavi katmerli laleler blue wow,
mavi buyuk can cicekleri,

Bir tur Funda Erica hyemalis  katildi aramiza.

Fotograflar Defne icin eklendi;)


4 yorum:

Defne Soysal dedi ki...

Çiçekli fotoğrafları beklemekteyim Bestecim. Umarım daha iyisindir. Gayret eski yaşama sevinci dolu yazıların gelecek bahara doğru eminim. Şimdi sende mevsim kış.

beste dedi ki...

bazen uzaklardan birisinin beni boyle net algilamasina cok sasiriyorum. Yasama sevincim simdilik zarar gordu cok haklisin. bende kendime bahara allah kerim diyorum Defnecim. sagol varol

beste dedi ki...

ekledim fotograflari :)

Defne Soysal dedi ki...

Harika oldu bak şimdiden gökkuşağını görmüş gibi oldum. Sevgiler canım sen mutlu ol biz de mutlu oluyoruz.